Grafisch beheer

Soms kan een helpende hand handig zijn.

U kent het, u hebt een sponsorovereenkomst getekend en dan komt de vraag "Graag een afbeelding van 160 mm bij 50 mm, Quadri, PDF 300 dpi, …". Eigenlijk weet u niet goed waarover het gaat, u stuurt maar wat door en het uiteindelijk resultaat is een tegenvaller.
Of een klant wil u opnemen in hun brochure, maar waar heb ik die foto of mijn logo gelaten?

 

Hierbij kan ik u helpen.

We kunnen starten met alles voortreffelijk te digitalizeren. Ik bedoel: uw logo eens op punt zetten. Een versie voor donkere achtergrond en eentje voor witte of bleke achtergrond. Een PDF-versie voor de beletteraar, een hoge resolutie voor drukwerk, een lage resolutie voor het net.
Uiteindelijk krijgt u een map die u gewoon doorstuurt naar de aanvrager en hij gebruikt wat nodig is. Klaar is Kees.

Misschien had u graag een advertentie die voor alles kan gebruikt worden? U krijgt de vraag van de uitgever. U stuurt die door naar ons, wij nemen contact met deze uitgever en zorgen ervoor dat alles in orde komt. Na uw goedkeuring natuurlijk.

U hebt een foto waar die vervelende doos van de concurrent op staat of had u liever uw product in een ander kleurtje gehad of tussen de bloemen, op het asfalt, naast een schone deerne? Wij helpen u met plezier om die foto aan te passen.

Een etiket moet aangepast worden voor een klant. Bijvoorbeeld een grote winkelketen wilt uw product verkopen, maar volgens hun huisstijl. Wij doorpluizen hun grafische richtlijnen en maken dat uw etiket of verpakking voldoet aan hun normen.

 

Een grafisch bureau in huis.

Uiteindelijk komt het hier op neer:  u beschikt over een grafisch bureau inside. We beheren samen uw publiciteitsmateriaal: logo, verpakking, advertenties, noem maar op… U krijgt meer tijd voor de zaak maar toch houdt u voeling met wat naar buiten gaat.